შეფასების რუბრიკები
პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
პასუხობს
თემას
|
აუცილებელი
მოთხოვნაა
|
ფლობს
აუდიტორიას (იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
|
2
|
საუბრობს
გამართულაი ენით და იყენებს შესაბამის ტერმინოლოგიას
|
2
|
იყენებს
განსხვავებულ წყაროებს
|
2
|
ადარებს
მოვლენებს, ფაქტებს, საგნებს
|
2
|
იყენებს
თვალსაჩინოებას
|
1
|
იცავს
დროის ლიმიტს
|
1
|
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
მკაფიოდ და
გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
2
|
მსჯელობს
არგუმენტირებულად
|
2
|
აკეთებს
დასკვნებს
|
2
|
იყენებს
არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს (თვალით,ჟესტებით, ხმით)
|
2
|
კორექტულია
ოპონენტის მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს განსხვავებულ აზრს
|
2
|
ინფორმაციის მოძიების შეფასების რუბრიკა
მოძიებული
მასალა შეესაბამება საკითხს/თემას
|
7
|
გამოყენებულია
მრავალფეროვანი საიფორმაციო წყარო/საშუალება
|
1
|
მოპოვებული
ინფორმაცია ორგანიზებულია
|
2
|
დამოუკიდებელი სამუშაოს შეფასების რუბრიკა
იცავს
დროის ლიმიტს
|
1
|
კითხვებზე
პასუხი ადექვატურია/ნაპოვნია პრობლემის გადაჭრის მართებული გზა
|
3
|
სიზუსტით
აღწევს დასახულ მიზანს
|
4
|
იცავს
წერის კულტურას
|
2
|
წერითი საშინაო დავალების
შეფასების რუბრიკა
დავალებას
წარმოადგენს განსაზღვრულ ვადებში
|
2
|
დავალება
სრულადაა შესრულებული
|
3
|
სიზუსტით
აღწევს დასახულ მიზანს
|
4
|
იცავს
წერის კულტურას
|
1
|
ტექსტზე მუშაობის შეფასების რუბრიკა
ტექსტში
ახარისხებს ინფორმაციას
|
2
|
ამოიწერს/მონიშნავს
და განმარტავს მთავარ სიტყვებს/ცნებებს
|
3
|
ტექსტის
დასამუშავებლად და გასააზრებლად იყენებს სქემებს, დიაგრამებს, აზრობრივ რუკებს
|
3
|
მსჯელობს
და აკეთებს შესაბამის დასკვნებს
|
4
|
ჯგუფის მუშაობის შეფასების
სქემა
კრიტერიუმები
|
ჯგუფის
მუშაობა წარუმატებელია
|
ჯგუფის
მუშაობა დამაკმაკოფილებელია
|
ჯგუფის
მუშაობა წარმატებულია
|
ჯგუფის
წევრების ჩართულობა მუშაობაში
|
ყველა
წევრი არ არის ჩართული
|
უმრავლესობა
ჩართულია
|
ყველა
ჩართულია
|
ურთიერთმოსმენისა
და აზრის გაზიარების უნარი
|
კამათობენ,არ
უსმენენ ერთმანეთს და არის ხმაური, არ იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ხმაურობენ,
ნაკლებად იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
უსმენენ
ერთმანეთს და იზიარებენ ერთმანეთის აზრს
|
ინსტრუქციის
მიხედვით მუშაობა
|
ზუსტად
ვერ მიყვებიან ინსტრუქციას
|
ნაწილობრივ
მოყვებიან ინსტრუქციას
|
მუშაობენ
ინსტრუქციის მიხედვით
|
დროის
ლიმიტის დაცვა
|
ვერ
ეტევიან განსაზღვრულ დროში
|
უმნიშვნელოდ
გააცდინეს დრო
|
დაიცვეს
დროის ლიმიტი
|
ლიდერის
როლი
|
ლიდერი
ვერ მართავს ჯგუფის მუშაობას
|
ლიდერი
ზოგჯერ ახერხებს მუშაობის წარმართვას
|
ლიდერი
ეფექტურად მართავს ჯგუფის მუშაობას
|
შემაჯამებელი დავალების შეფასება
ქულები
|
შეფასების დონეები შემაჯამებელი დავალებებისთვის
|
კომენტარები
|
1–2
|
Ø
ვერ ასრულებს შემაჯამებელ დავალებებს
Ø
აუთვისებელი დარჩა განვლილი მასალის
უმეტესობა.
Ø
დასახული მიზნების ნაწილი
ელემენტარულ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი
მიუღწეველია
|
|
3–4
|
Ø
განვლილი მასალის
ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე.
|
|
5–6
|
Ø
განვლილი მასალა
დამაკმაყოფილებელ დონეზეა ათვისებული;
Ø
განვლილი მასალის
ნაწილი ათვისებულია ელემენტარულ დონეზე, ნაწილი –საშუალო დონეზე;
|
|
7–8
|
Ø
განვლილი მასალა
ათვისებულია საშუალო დონეზე,დასახული მიზნები
მიღწეულია საშუალო დონეზე;
Ø
განვლილი მასალის
ნაწილი ათვისებულია დამაკმაყოფილებელ დონეზე, ნაწილი –მაღალ დონეზე ;
Ø
დასახული მიზნების ერთი
ნაწილი დამაკმაყოფილებელ დონეზეა მიღწეული, ნაწილი– მაღალ დონეზე.
|
|
9–10
|
Ø განვლილი მასალის უმეტესობა ათვისებულია მაღალ
დონეზე;
Ø დასახული მიზნების
უმეტესობა მიღწეულია მაღალ დონეზე.
|
ჯგუფის ყველა წევრი ჩართულია
|
1
|
ჯგუფის
წევრები უსმენე ერთმანეთს
|
2
|
ჯგუფის
წევრები თანამშრომლობენ (აზრის გამოხატვის თანაბარი პირობები)
|
2
|
ჯგუფი
პრეზენტაციისას წარმოადგენს მთავარ იდეას, აკეთებს დასკვნებს
|
2
|
ჯგუფი
პასუხობს შეკითხვებს
|
2
|
ჯგუფი
იცავს დროის ლიმიტს
|
1
|
გაკვეთილში ჩართულობის შეფასების რუბრიკა
ქულები და კრიტერიუმები
|
9-10
|
7-8
|
4-5-6
|
3-2-1
|
აქტიური მონაწილეობა
|
ყოველთვის მონაწილეობს და ხშირად წარმართავს კიდეც
საკლასო მსჯელობას
|
ყოველთვის მონაწილეობს
|
ხშირად მონაწილეობს
|
იშვიათად ან საერთოდ არ მონაწილეობს
|
გამართული და სწორი მეტყველება
|
გამართულად მეტყველებს, აქვს მდიდარი ლექსიკა და შემოქმედებითად
იყენებს ენობრივ–გამომსახველობით საშუალებებს
|
გამართულად მეტყველებს და იყენებს მართებულ სინტაქსურ და
გრამატიკულ კონსტრუქციებს
|
იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს. მეტ–ნაკლებად
გამართულად საუბრობს
|
არ იცავს მართლმეტყველების ელემენტარულ წესებს
|
საკუთარი აზრის დასაბუთებულად წარმოდგენა
|
ყოველთვის დამაჯერებლად და არგუმენტირებულად წარმოადგენს თავის
მოსაზრებას
|
თითქმის ყოველთვის ასაბუთებს საკუთარ მოსაზრებას
|
სირად ახერხებს საკუთარი აზრის დასაბუთებას
|
უჭირს გამართულად საუბარი, ხშირად ვერ ასაბუთებს საკუთარ აზრს
|
სხვისი აზრის პატივისცემის დემონსტრირება
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე
დაყრდნობით. კორექტულია და ამჟღავნებს სხვისი აზრის მიმართ პატივისცემას
|
უსმენს სხვებს და საკუთარ მოსაზრებას გამოთქვამს მოსმენილზე
დაყრდნობით.
|
უსმენს სხვებს და აცდის საუბრის დამთავრებას
|
არ უსმენს სხვებს
და არ აცდის საუბრის დამთავრებას
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий